
Ak potrebujete vrátiť alebo vymeniť tovar, stačí jednoducho vyplniť nižšie uvedený protokol a zaslať tovar späť na našu adresu.
• Zásielka musí byť zaslaná bez dobierky ako balík na adresu skladu alebo pošty
❗ Balíky zaslané na poštu akceptujeme len s pridaným „P.O.Box 37 D“ (ulicu v tomto prípade nezadávate).
• Tovar nesmie byť poškodený ani používaný a musí byť kompletný vrátane obalov a visačiek.
• Súčasťou vrátenej zásielky musí byť vyplnený reklamačný protokol.
• Namiesto zákonnej 14-dňovej lehoty poskytujeme našim zákazníkom na vrátenie, odstúpenie či výmenu tovaru nadštandardnú dobu až 30 dní od prevzatia tovaru.
• Náklady na vrátenie tovaru hradí kupujúci a platí podľa aktuálneho cenníka prepravcu, prostredníctvom ktorého zásielku odosiela (napr. Slovenská pošta, Packeta, PPL a pod.).

❗ Balíky/vratky cez Slovenskú poštu akceptujeme len s pridaným P.O.Box 37 D, ulicu v takomto prípade nezadávate (len P.O.Box 37 D).
Adresa na zaslanie tovaru:
fineola / legs s.r.o. - reklamácie
P.O.Box 37 D
949 01 Nitra, SK

Adresa na zaslanie tovaru:
fineola / legs s.r.o. - reklamácie
Levická 3
949 01 Nitra, SK

Tovar sa dá vrátiť/vymeniť aj priamo na našom sklade v Nitre, a to po dohode so zamestnancom.
Peniaze vám zašleme na vami poskytnutý bankový účet (refundácia priamo na predajni nie je možná).
Tovar na výmenu vám taktiež zašleme na vami poskytnutú adresu (výmena priamo na mieste je možná len po dohode s pracovníkom).
Adresa skladu:
fineola / legs s.r.o. - reklamácie
Levická 3
949 01 Nitra, SK
Tovar nám môžete zaslať aj prostredníctvom aplikácie Packeta.
Podrobné informácie o postupe vrátane odkazu na stiahnutie mobilnej aplikácie nájdete na tomto odkaze.

V prípade akýchkoľvek otázok a nedorozumení nás neváhajte kontaktovať!
Tel.: +421 911 406 500
E-mail: info@magento2.sk
Ďalšie kontakty: nájdete TU
